taktyki
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam. Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka autora najlepszej geopolitycznej książki roku 2023 (konkurs Polskiego Towarzystwa geopolitycznego). Bliski Wschód to zasoby energii, które potrzebne są wszystkim. Stan endemicznej wojny, obecny w tym regionie praktycznie od zarania dziejów, sprawia, że dostępność tych zasobów jest nieprzewidywalna. Jedno jest pewne – wielka wojna ogarniająca cały Bliski Wschód jest jedynie kwestią czasu. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Legendarny prezes GE Jack Welch jest źródłem wszelkiego zła w kapitalizmie naszych czasów. Jak naprawić wyrządzone przez niego szkody? W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza¬ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie