technologie
Liczba pozycji: 125
Inżynieria i technologie produkcji. Wydanie zmienione i poszerzone – ebook
Wiktor Kubiński
Książka jest uaktualnioną i rozszerzoną wersją publikacji z roku 2008, będącej opracowaniem dotyczącym tematyki wprowadzenia do techniki, stanowiącej kontynuację monografii pt. "Wprowadzenie do techniki. Rola i miejsce techniki w gospodarce oraz życiu społecznym" (Wydawnictwa AGH, Kraków 2006).Data dostępności:
Nowe technologie na rynku nieruchomości - w poszukiwaniu zrównoważonego rozwoju – ebook
Piotr Bartkowiak Anna Górska Maciej Koszel Anna Mazurczak Łukasz Strączkowski Grzegorz Kinelski
Monografia podejmuje aktualną i istotną tematykę wykorzystania nowoczesnych technologii, w tym innowacyjnych produktów technologicznych i biznesowych w działalności podmiotów aktywnych na rynku nieruchomości mieszkaniowych, głównie na rynku pierwotnym. Jest to słabo rozpoznany do tej pory obszar badawczy wykorzystujący innowacyjne technologie z grupy PropTech, które oddziałują na zrównoważony rozwój...Data dostępności:
Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – ebook
Radosław Mącik
Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.Data dostępności:
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań – ebook
Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych...Data dostępności:
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook
Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji „Nowe media i technologie komunikacji marketingowej” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie...Data dostępności:
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty – ebook
Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie − znalazły się takie kwestie, jak: wykorzystanie kodów QR w promowaniu dziedzictwa kulturowego, reklama w grach wideo, wybrane aspekty dostępności...Data dostępności:
Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji – ebook
Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter wprowadzający w zagadnienia zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji oraz aktualnych relacji pomiędzy nim a technologiami informatycznymi. Kolejne rozdziały mają podobną strukturę: rozpoczynają się od charakterystyki wybranej technologii, gdzie wskazano na najistotniejsze z punktu widzenia zastosowań w obszarze ZKL cechy danej...Data dostępności:
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 – ebook
Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie: – content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych; – zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian...Data dostępności:
#FutureInsights: Technologie 4.0 a przemiany społeczno-gospodarcze – ebook
Krzysztof Kozłowski Jan Zygmuntowski
W debacie publicznej istnieje zapotrzebowanie na prace, które szczegółowo opisywałyby dotychczasowe przejawy zmian technologicznych, osadzały je w krytyczny sposób w kontekście historycznym i literaturze teoretycznej oraz na tej podstawie formułowały scenariusze rozwojowe, wraz z rekomendacjami dla podmiotów społecznych i gospodarczych. (...) Wysoka jakość prowadzonych rozważań powoduje, że książka...Data dostępności:
Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym. SE 99 – ebook
Współczesne organizacje, zarówno prywatne, jak i publiczne, napotykają na trudne problemy zarządzania, wynikające z praktycznie nieograniczonych dzisiaj możliwości tworzenia i gromadzenia danych w postaci cyfrowej. Ogrom nagromadzonych danych, którymi organizacja musi racjonalnie zarządzać, jest konsekwencją malejących kosztów przechowywania danych oraz nieustannego przypływu nowych danych. Są one...Data dostępności: