technologie ebook
- Nowe technologie / Biznes Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika i dlaczego warto tworzyć makiety funkcjonalne? Idealnie trafiłeś - trzymasz w rękach książkę, która odpowie na wszystkie te pytania! Znajdziesz tu również informacje dotyczące kosztów stworzenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ta książka to interdyscyplinarne kompendium wiedzy o praniu pieniędzy — od mechanizmów operacyjnych po techniki śledcze i systemowe strategie przeciwdziałania. Łączy kryminologię, finanse, prawo i technologię, oferując praktyczne wnioski, studia przypadków i rekomendacje dla ekspertów i instytucji. Ta publikacja spełnia wymagania dostępności zgodnie z dyrektywą EAA.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj potencjał ChatGPT i przekształć swoje kreatywne pomysły w zaawansowane, inteligentne aplikacje dzięki tej szczegółowej książce. Od budowania interaktywnych chatbotów, przez tworzenie dynamicznych generatorów treści, aż po rozwijanie złożonych rozwiązań wspierających różne branże, ten przewodnik dostarcza wszystkiego, co potrzebne, by skutecznie wdrożyć technologie oparte na AI. Książka została...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jest uaktualnioną i rozszerzoną wersją publikacji z roku 2008, będącej opracowaniem dotyczącym tematyki wprowadzenia do techniki, stanowiącej kontynuację monografii pt. "Wprowadzenie do techniki. Rola i miejsce techniki w gospodarce oraz życiu społecznym" (Wydawnictwa AGH, Kraków 2006).
Data dostępności:
- Odkryj fascynujący świat sztucznej inteligencji (AI) bez zbędnych komplikacji! Ta książka to idealny przewodnik dla każdego, kto chce zrozumieć, jak AI zmienia nasz świat, od podstawowych pojęć po zaawansowane technologie. Dzięki jasnym wyjaśnieniom i przystępnemu językowi, autor demistyfikuje skomplikowane koncepcje, czyniąc je zrozumiałymi dla czytelników na każdym poziomie zaawansowania. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka, skupia się na różnorodnych aspektach biznesowych. Omawia proces tworzenia, rejestracji i zarządzania fakturami. Analizuje rachunkowości w małych i średnich firmach, przybliżając czytelnikom specyfikę prowadzenia ksiąg rachunkowych w tych przedsiębiorstwach oraz strategie finansowe dostosowane do ich rodzaju. Książka wskazuje jak trendy, technologie i zmiany legislacyjne mogą kształtować przyszłą...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: - zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, - dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, - automatyzacji procesów, - usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Data dostępności:
- ... Rozwój zagrożeń militarnych, jak i niemilitarnych potęgowanych przez globalizację i technologie informacyjne, stawia przed państwem i społeczeństwem trudne zadanie zagwarantowania bezpieczeństwa w różnych wymiarach, wykraczających znacznie poza obszar obronności. Podzielając ten pogląd, w przedstawionej Czytelnikowi pracy sprecyzowano jako zadania badawcze sformułowanie pogłębionych odpowiedzi...
Data dostępności:
- Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.
Data dostępności:
- Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie aktualnej sytuacji w wybranych obszarach funkcjonowania Unii Europejskiej oraz przyjrzenie się wyzwaniom im towarzyszącym. Autorki analizują przemiany Unii Europejskiej odwołując się do takich zagadnień jak cyfryzacja, transformacja energetyczna czy nowoczesne technologie. Punktem wyjścia jest założenie, że proces integracji europejskiej w wyniku wielu...
Data dostępności:
- „Klient i komunikacja marketingowa w erze cyfrowej. Ujęcie praktyczne” traktuje o komunikacji marketingowej. Porusza także zagadnienia komunikacji w marketingu mix oraz w mediach społecznościowych. Prezentuje współczesną perspektywę marketingu, postrzeganego głównie przez nowoczesne technologie.
Data dostępności:
- Transfer technologii realizowany przez sieci innowacji jest zjawiskiem, które na stałe wpisało się w krajobraz relacji międzyorganizacyjnych. Jego upowszechnianie służące osiąganiu celów biznesowych przez wszystkich uczestników, a także przyciąganie nowych, należy postrzegać jako strategiczne wyzwanie stojące przed zarządzającymi sieciami transferu. Szczególną rolę w rozwijaniu transferu technologii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Cyfryzacja i problematyka jej wpływu na przedsiębiorstwo są przedmiotem ożywionych debat zarówno w obszarze strategicznych oraz taktycznych, jak i operacyjnych decyzji w przedsiębiorstwach. Obecnie jest również przedmiotem dyskusji podczas konferencji naukowych bądź branżowych organizowanych z myślą o przedstawicielach różnorodnych sektorów gospodarki. Prezentowane podejścia mają odmienną perspektywę...
Data dostępności:
- Monografia podejmuje aktualną i istotną tematykę wykorzystania nowoczesnych technologii, w tym innowacyjnych produktów technologicznych i biznesowych w działalności podmiotów aktywnych na rynku nieruchomości mieszkaniowych, głównie na rynku pierwotnym. Jest to słabo rozpoznany do tej pory obszar badawczy wykorzystujący innowacyjne technologie z grupy PropTech, które oddziałują na zrównoważony rozwój...
Data dostępności:
- Monografia „Innowacyjne technologie w logistyce – koncepcja zrównoważonego rozwoju” to zbiór siedemnastu tekstów poświęconych zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań w logistyce z perspektywy zrównoważonego rozwoju. Autorzy pokazują, że nowoczesne technologie i zrównoważone podejście nie tylko się nie wykluczają, ale wzajemnie wspierają. Wskazują, że wzrost gospodarczy nie musi oznaczać degradacji środowiska...
Data dostępności:
- Podręcznik dla praktyków i studentów Jak podejmować trafne decyzje marketingowe oparte na danych? Jak skutecznie analizować rynek i zachowania klientów? Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w badaniach marketingowych? Nowe wydanie „Badań marketingowych" to kompleksowy przewodnik po metodologii badań rynkowych, dostosowany do realiów współczesnej gospodarki. Książka przedstawia kluczowe narzędzia...
Data dostępności:
- Wraz z eksplozją popularności NFT coraz więcej artystów i przedsiębiorców odkrywa unikalny potencjał, jaki mają tokeny na rynku finansów i sztuki cyfrowej. Giełdy NFT to miejsca, w których spotykają się kolekcjonerzy, inwestorzy i gracze na rynku kryptowalut. A NFT zyskuje na wartości. Jednak w powodzi sprzecznych informacji i mylących rad warto wiedzieć, na co postawić. Wszystko, co powinien na ten...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza książka wychodzi naprzeciw potrzebom badaczy komunikacji cyfrowej oraz oczekiwaniom praktyków, wykorzystujących w zarządzaniu organizacjami najnowsze rozwiązania w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. W oparciu o wyniki studiów literaturowych, w treści przedstawiono stan badań nad komunikacją w obliczu nowoczesnych technologii informatycznych. Współczesne technologie informacyjno-komunikacyjne...
Data dostępności:
- Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako...
Data dostępności:
- Uwaga autorów opracowania została skoncentrowana wokół różnych aspektów związanych z systemami wspomagania organizacji. Omówione są aktualne trendy i kierunki rozwoju IT w zarządzaniu, tj. popularne technologie na rynku informatycznym, systemy zarządzania organizacją oparte na wiedzy oraz możliwości zastosowania sieci Internet do wspomagania poszczególnych obszarów zarządzania i procesów w organizacji....
Data dostępności:




















