Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

tekstu

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Pogawędki. Artystyczna książka Mojżesza Brodersona i Eliezera Lissitzky’ego – ebook

    Dariusz Dekiert   Irmina Gadowska   Krystyna Radziszewska  

    Oddajemy do rąk czytelników kolejną publikację poświęconą artystom z kręgu łódzkiej awangardy jidysz. Tym razem są to Pogawędki. Jedna z historii , przekład poetyckiego tekstu Mojżesza Brodersona Siches chulin. Ajne fun di geszichten , opublikowanego w Moskwie w 1917 roku, nakładem Wydawnictwa Chawar. Ta adaptacja ludowej baśni Maase szel Jeruszalmi [Opowieść o jerozolimczyku], ukazała się z ilustracjami...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Sekrety I Ching – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Sekrety I Ching – audiobook

    Joseph Murphy  

    Ten klasyczny przewodnik po mocach I Ching zapewnia praktyczne korzyści ze stosowania zasad starej jak świat księgi mądrości – zmodyfikowanej i przystosowanej do potrzeb współczesnych poszukiwaczy duchowej równowagi. Oparta na chińskiej tradycji sprzed 5000 lat, Księga zmian I Ching obfituje w odkrycia. Uznany ekspert w dziedzinie potęgi podświadomości, doktor Joseph Murphy, ujawnia potencjał tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Norbert Oruba  

    W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,10 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Sekret dzieciństwa – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Sekret dzieciństwa – audiobook

    Maria Montessori  

    Uważam, że kiedy ludzkość posiądzie pełne zrozumienie dziecka, wypracuje również doskonałe formy opieki nad nim. Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę. W myśl tej metody dla prawidłowego rozwoju dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na rozwijanie spontaniczności i twórczości oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny,...

    Data dostępności:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • O słyszeniu „głosów” Omamy słuchowe w teorii i praktyce klinicznej – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    O słyszeniu „głosów” Omamy słuchowe w teorii i praktyce klinicznej – audiobook

    Izabela Stefaniak  

    Werbalne omamy słuchowe, czyli tytułowe „głosy”, to objaw, który najczęściej kojarzony jest z zaburzeniami ze spektrum schizofrenii. Czym są „głosy”, jaki jest mechanizm ich powstawania i podtrzymywania - na te i inne pytania Czytelnik znajdzie odpowiedź w książce O słyszeniu „głosów”. Omamy słuchowe w teorii i praktyce klinicznej. Publikacja przełamuje stereotypowe podejście do omamów słuchowych,...

    Data dostępności:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA