Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

tekstu

Liczba pozycji: 7
  • CENA NEXTO

    Senior pracuje z edytorem tekstu – ebook

    Aleksander Zieliński  

    Senior pracuje z edytorem tekstu to trzecia z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część trzecia skupia się wokół ogólnie pojętego pisania tekstów. Z myślą o seniorach w książce zastosowano większe czcionki. Książka została dostosowana do czytelnika z różnym stopniem zaawansowania umiejętności związanych z edycją tekstów. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Edytor tekstu Word od podstaw – ebook

    Aleksander Zieliński  

    Edytor tekstów Word od podstaw to trzecia z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część trzecia skupia się wokół ogólnie pojętego pisania tekstów. Książka została dostosowana do czytelnika z różnym stopniem zaawansowania umiejętności związanych z edycją tekstów. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy związane z pracą podczas tworzenia jak i edycji tekstu za...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Edytor tekstu Word od podstaw – ebook

    Aleksander Zieliński   Marek Smyczek   Marcin Kaim  

    Edytor tekstów Word od podstaw to trzecia z czterech książek wprowadzających w tajniki pracy na komputerze. Część trzecia skupia się wokół ogólnie pojętego pisania tekstów. Książka została dostosowana do czytelnika z różnym stopniem zaawansowania umiejętności związanych z edycją tekstów. Przedstawione zostały tutaj podstawowe pojęcia i nazwy związane z pracą podczas tworzenia jak i edycji tekstu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,60 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Norbert Oruba  

    W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,95 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Od zera do ECeDeeLa BASE – ebook
    CENA NEXTO

    Od zera do ECeDeeLa BASE – ebook

    Patryk Pić   Rafał Bury   Marlena Gancarzewicz   Łukasz Pawełczyk  

    Książka Od Zera do ECeDeeLa Base, to nie tylko poradnik dla osób, które zaczynają dopiero swoją przygodę z komputerem, ale również może być przeznaczona dla wszystkich, którzy aktywnie korzystają, na co dzień z komputera, jako kompendium wiedzy oraz uzupełnienie dotychczas zgromadzonych informacji. Treści przedstawione w książce zostały zaprezentowane w prosty i przejrzysty sposób, by każdy mógł...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA