telekomunikacja
Liczba pozycji: 3
Raportowanie zintegrowane o modelu biznesu w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa – książka
Beata Dratwińska-Kania Aleksandra Ferens Aleksandra Szewieczek
Kompendium wiedzy dla kadry zarządzającej, analityków i teoretyków, doktorantów oraz studentów kierunków ekonomicznych zainteresowanych tematyką osadzenia modelu biznesu w sprawozdawczości przedsiębiorstw. Tematyka książki skoncentrowana jest na sposobie ujmowania modelu biznesowego w sprawozdaniu zintegrowanym lub innym oraz jego znaczeniu w kreowaniu wartości. Jej dużym atutem jest prezentacja wyników...Data dostępności:
Cena: 69,75 zł
75,00 złWielkie bitwy o światową gospodarkę – książka
Daniel Yergin Joseph Stanislaw
Energetyka, telekomunikacja, przemysł ciężki, transport – kto powinien podejmować decyzje i odpowiadać za efektywność tych i innych branż kluczowych dla gospodarki państwa? Daniel Yergin i Joseph A. Stanislaw uważają, że ideologiczna wojna o to, jak de niować wolny rynek i ile wolności dopuścić dla sprawnego funkcjonowania państwa (oraz globalnego ładu), to oś najciekawszych wydarzeń w dziejach współczesnego...Data dostępności:
Cena: 60,45 zł
65,00 złDroga Toyoty do doskonałości w usługach – książka
Jeffrey K. Liker Karyn Ross
ŚWIATOWEJ SŁAWY EKSPERT Z ZAKRESU LEAN, AUTOR LICZNYCH BESTSELLERÓW, POKAZUJE FIRMOM USŁUGOWYM, W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ LEAN, ZWIĘKSZYĆ SWOJĄ WARTOŚĆ I POPRAWIĆ WYNIKI FINANSOWE, KORZYSTAJĄC Z DOŚWIADCZEŃ TOYOTY. Lektura obowiązkowa dla wszystkich osób pracujących w sektorze usług, bez względu na zajmowane stanowisko, pokazująca zastosowanie zasad Lean przedstawionych w bestsellerowej serii książek...Data dostępności:
Cena: 69,66 zł
74,90 zł