telewizji

Liczba pozycji: 4
  • Internat – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    U Żadana koniec znanego świata okazuje się wstępem do naprawdę długiego koszmaru. Pasza – trzydziestopięcioletni nauczyciel, mruk, idealista - musi odebrać z internatu siostrzeńca i wrócić z nim do domu. Byłoby to może łatwe, gdyby nie wojna. Jakoś rok temu przywieźli ją ze sobą ci dziwni ludzie, od których czuć prochem, tytoniem i smarem. Mówią w tym samym języku, w którym mówi Pasza, ale też w państwowym,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3
  • LIDERZY. 30 inspirujących rozmów z największymi liderami naszych czasów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Rozmowy z największymi liderami naszych czasów Współtwórca Microsofta, założyciel Nike, właściciel Amazona, ikona telewizji, trener reprezentacji narodowej w koszykówce, dyrektor generalny Google’a. Prezydenci, prawnicy, politycy, sportowcy, muzycy, wizjonerzy. NAJWIĘKSI. David Rubenstein, popularny dziennikarz telewizyjny i… miliarder, wie, jak namówić swoich bohaterów na szczerą rozmowę. ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,99 zł 59,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Go global! – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

    Więcej

    • MP3