Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

telewizji

Liczba pozycji: 38
  • Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957-1989 – ebook
    CENA NEXTO

    Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957-1989 – ebook

    Judyta Ewa Perczak  

    Celem publikacji jest ukazanie działalności reklamowej Telewizji Polskiej w latach PRL. Politycznie były to czasy trudne dla reklamy, ponieważ socjalizm wykluczał konkurencję we wszystkich sektorach gospodarki (przemysł, usługi, handel), a konkurencja jest podstawą i siłą napędową reklamy. Ponadto hegemonia własności państwowej w przemyśle i handlu oraz centralne planowanie produkcji i zbytu również...

    Data dostępności:

    Cena: 17,01 zł 18,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Fenomen telewizji: Interpretacje socjologiczne i kulturowe – ebook
    CENA NEXTO

    Fenomen telewizji: Interpretacje socjologiczne i kulturowe – ebook

    Małgorzata Bogunia-Borowska  

    Pani dr Małgorzata Bogunia-Borowska przyzwyczaiła swoich czytelników do tego, że prowadzi bardzo rzetelny i wiarygodny wywód naukowy, a jednocześnie ujmuje go w atrakcyjnej formie językowej. W przypadku jej kolejnej autorskiej książki, zatytułowanej Fenomen telewizji. Interpretacje socjologiczne i kulturowe, przypuszczenia te uzyskują nie tylko potwierdzenie, ale zrealizowane są na najwyższym poziomie. W...

    Data dostępności:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zachowania mimetyczne kobiet pod wpływem telewizji i doświadczeń codzienności: Studium socjopedagogiczne – ebook
    CENA NEXTO

    Zachowania mimetyczne kobiet pod wpływem telewizji i doświadczeń codzienności: Studium socjopedagogiczne – ebook

    Edyta Łyszkowska  

              Publikacja koncentruje się na zachowaniach mimetycznych kobiet. Głównym celem badań przeprowadzonych przez autorkę było uchwycenie zacierającej się rzeczywistości wśród badanych kobiet. Dowodzi ona, że obecnie mass media mają ogromne znaczenie w kształtowaniu obrazu rzeczywistości, w tworzeniu ogólnie przyjętych norm i zasad. Szczególnie skutecznym medium jest telewizja ze względu na dynamiczne...

    Data dostępności:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Stacje ogólne i tematyczne polskiej telewizji z perspektywy genologii lingwistycznej – ebook

    Aleksandra Kalisz  

    Książka w przystępny sposób ukazuje genologiczną zawartość polskiej telewizji ze szczególnym uwzględnieniem warstw tematycznych i ogólnotematycznych wiodących stacji telewizyjnych – TVP, Polsat i TVN. Podjęte rozważania udzielają nie tylko odpowiedzi na pytania o to, jakim wachlarzem gatunków posługuje się współczesna telewizja, jak różni się zestaw kanonicznych modeli reprezentujących telewizję XXI...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Nowe supermedium Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości – ebook
    CENA NEXTO

    Nowe supermedium Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości – ebook

    Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. „ Nowe Supermedium” to przekrojowa lekcja historii i predykcja przyszłości telewizji napisana z każdej perspektywy – praktyka, eksperta oraz naukowca. Czytelnik odkrywa, jak telewizja ewoluuje...

    Data dostępności:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym – ebook
    CENA NEXTO

    Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w systemie politycznym i konstytucyjnym – ebook

    Ryszard Chruściak  

    Politologiczny i instytucjonalny aspekt analizy Krajowej Rady, co zrozumiałe, oznacza koncentrację na badaniu wszystkich zjawisk i procesów mających wpływ na obecny kształt ustroju Rady. Nie może jednak ograniczać się tylko do tego obszaru badawczego. Już chociażby z racji poważnych kontrowersji towarzyszących powstaniu Krajowej Rady za konieczne należało uznać przedstawienie jej genezy i to rozumianej...

    Data dostępności:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook
    CENA NEXTO

    Finansowanie mediów publicznych w Polsce: Teoria i praktyka – ebook

    Janusz W. Adamowski   Anna Jupowicz-Ginalska  

    Z pełnym zrozumieniem dla formułowanych z wielu stron oskarżeń, że media publiczne w Polsce niedostatecznie realizują swe obowiązki misyjne (i jest to zarzut kierowany przede wszystkim wobec TVP S.A.), trzeba pamiętać, że media te są nam jednak absolutnie niezbędne. To one przecież powinny być forum ważnych dyskusji społecznych, tworzyć płaszczyznę społecznego dyskursu na tematy tak ważne, jak np....

    Data dostępności:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Analiza tekstu w dyskursie medialnym: Przewodnik dla studentów – ebook
    CENA NEXTO

    Analiza tekstu w dyskursie medialnym: Przewodnik dla studentów – ebook

    Małgorzata Lisowska-Magdziarz  

    Praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza dyskursu (ze szczególnym uwzględnieniem metodologii wypracowanej na gruncie tzw. krytycznej analizy dyskursu), a także ukazuje różnorodne, praktyczne zastosowania jakościowych metod badania tekstu w prasie, mediach elektronicznych, reklamie....

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Ostatni dzwonek – ebook

    Danuta Danton  

    Ostatni dzwonek to memento dla polskiej edukacji. Nauczycielka z wieloletnim doświadczeniem opisała swoją przygodę z edukacją, nie szczędząc ostrych słów. Całość jest okraszona licznymi anegdotkami z pracy w szkole, dzięki czemu pomimo przykrej problematyki czyta się szybko i łatwo. Trudno mieć pełną wiedzę w temacie oświaty bez tej książki. Danuta Danton - pedagog, psychografolog, coach, doradca...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,71 zł 21,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,71 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook

    Publikacja „Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym” pod redakcją Barbary Bonieckiej i Anny Granat jest trzecim tomem serii „Recepcja mediów” (…). Książkę tę oceniam jako potrzebną i ważną zarówno z punktu widzenia wiedzy w zakresie zmian społeczno-kulturowych, dokonujących się w polskim społeczeństwie, jak i w zakresie praktyki edukacyjno-wychowawczej. Autorzy poszczególnych opracowań zamieszczonych...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 38

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA