turystyce

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć tury­stycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktyw­ności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,00 zł 44,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    (...) Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe. Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, że rynek jest najskuteczniejszym remedium na wszelkie problemy, równowaga pomiędzy podażą i popytem jest mechanizmem najskuteczniej regulującym społeczne relacje, kulturowe także....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,50 zł 66,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja poświęcona jest problematyce turystyki zrównoważonej w aspekcie ochrony ginących kultur. W pracy zilustrowano zarys dziejów rdzennych mieszkańców Australii, Nowej Zelandii i Kanady oraz ich obecną sytuację prawną. Na tle problematyki społecznokulturalnej tych ludów przedstawiono negatywne i pozytywne skutki oddziaływania turystyki na te społeczności. "(...) Książka może być pasjonującą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,66 zł 36,88 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,25 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł

    Więcej

    • PDF