twoja
Liczba pozycji: 79
Twoja firma w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
„Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja witalność na co dzień – ebook
Samantha Boardman
Jak znaleźć szczęście w smutku, siłę w stresie i budować zdrowe, długie, szczęśliwe życie. Przeciwieństwem depresji nie jest szczęście, ale witalność. To niezbędna do funkcjonowania siła życiowa, psychiczna i fizyczna gotowość do działania. Podobnie jak odporność, można ją wypracować świadomym działaniem. Jak wykrzesać z siebie tę dobroczynną energię? Niektórzy specjaliści od wellness przekonują,...Data dostępności:
Data publikacji:
Bądź online. Twoja mocna strona WWW, która wyrazi Ciebie i Twój biznes – ebook
Ola Gościniak
Bądź online. Twoja mocna strona, która wyrazi Ciebie i Twój biznes Chcesz stworzyć stronę WWW, która pomoże Ci w budowaniu pozycji eksperta i pozyskiwaniu nowych klientów, ale nie masz pojęcia, jak się za to zabrać? Nie masz budżetu, aby zatrudnić kogoś do jej realizacji, i chcesz spróbować własnych sił? A może po prostu chcesz stworzyć w sieci blog, na którym będziesz dzielić się swoją wiedzą? Jeśli...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja krew – ebook
Elżbieta Rodzeń
"Jak będzie wyglądało życie w przyszłości? III Wojna Światowa, kryzysy ekologiczne i religijne zmieniły nasz świat nie do poznania. Ludzie, którzy przetrwali, zostali podzieleni na dwie grupy. Czyści - niekierujący się prymitywnymi żądzami i mający większe prawa oraz naturalni, żyjący skromnie, ale ceniący bliskość fizyczną. Alex, należąca do naturalsów, stara się odnaleźć w nowej rzeczywistości najlepiej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozycjonowanie zdjęć w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
Jak poprawnie przygotować zdjęcia do publikacji w Internecie? Jak realnie wpłynąć na wyniki wyszukiwania? Jak trafiać do Google Grafika? Jak za pomocą zdjęć promować swój biznes? Poznaj kilka praktycznych sztuczek, które realnie wpłyną na twoje wyniki wyszukiwania w sieci, a co za tym idzie, zwiększą twoją popularność i widoczność w Internecie.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wydać własną książkę? – ebook
Wojciech Graczyk
„Jak wydać własną książkę?” — darmowy e-book, który odpowiada na najczęstsze obiekcje moich klientów przed wydaniem własnej książki. Ta 18-stronicowa publikacja pomoże Ci: wybrać temat książki, korektora, redaktora, a także sposób pracy nad Twoją pozycją. Mało tego, nauczysz się liczyć próg rentowności i poznasz kilka ciekawych sposobów na optymalizację kosztów wydawniczych.Data dostępności:
Data publikacji:
Moc twojej wrażliwości – ebook
Imi Lo
Czy przez całe życie mówiono ci, że jesteś osobą „nadwrażliwą”, „dziwną”, „trudną” lub że „dramatyzujesz”? Czy masz szczególną intuicję i doskonale wychwytujesz niuanse otaczającej cię rzeczywistości, a jednocześnie zdarza ci się zatapiać w myślach tak głęboko, że zapominasz o otaczającym cię świecie? Czy czujesz ból, gdy widzisz, że inni cierpią? Jeśli czujesz, że nie jesteś w stanie sprostać normom...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajna Księga Sprzedających Nagłówków – ebook
Ewelina Zielka
Poradnik w formie ściągi! Stworzony został z myślą o małych biznesach, w których umiejętność przyciągnięcia klientów jest kluczowa. Dobre teksty sprzedażowe promujące produkty i usługi, to podstawa w dzisiejszych czasach. Tworzenie dobrych nagłówków jest sztuką i niełatwym zadaniem przy obecnej konkurencji. A od dziś nie musisz już tym martwić, szukać po Internecie, wymyślać czy zatrudniać copywritera....Data dostępności:
Data publikacji:
"Zarządzanie po ludzku". Jak skutecznie rekrutować, wdrażać i zarządzać pracownikami bez straty czasu i pieniędzy – ebook
Agnieszka Chmielowiec
Jak znaleźć odpowiedzialnych i zaangażowanych pracowników, którzy po roku nie odejdą do konkurencji? To przyczyna niejednej bezsennej nocy pracodawcy. Jak sprawić, aby ludzie chcieli pracować w Twojej firmie? Nie chodzi o triki czy same tylko zabiegi marketingowe, ale bardzo często proste rozwiązania i strategie działania, które sprawią, że Twoja firma będzie wiarygodna, rozpoznawalna i o krok przed...Data dostępności:
Data publikacji: