tylko on wie
Liczba pozycji: 5
Klucz do Kaczyńskiego – ebook
Robert Krasowski
Książka opisuje karierę Jarosława Kaczyńskiego do dziś. Kto sądzi, że o Kaczyńskim wie wszystko, książkę czytać będzie z rosnącym zdziwieniem. Zobaczy inną postać, niż znał do tej pory. Inaczej też spojrzy na całą polską politykę. Jarosław Kaczyński nigdy nie chciał rządzić, nie miał takiej potrzeby. Nie kusił go żaden z wymiarów władzy – ani nie chciał się napawać jej posiadaniem, ani nie miał...Data dostępności:
Data publikacji:
Telefon od Mikołaja – audiobook
Magdalena Witkiewicz
Urocza świąteczna opowieść, w której rozmowy są kontrolowane przez tabun ekscentrycznych staruszków! Wincentyna czeka na wiadomość od Mikołaja. Ukochany wiele lat temu powiedział, że zadzwoni, a on zawsze dotrzymywał słowa. Staruszka nie wie jeszcze, że kiedy w słuchawce telefonu w domu opieki Happy End usłyszy głos Poli, zagubionej nastolatki, zupełnie zmieni się jej życie. Dorota, nauczycielka...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwestorzy. Inspirujące rozmowy z mistrzami – ebook
David M. Rubenstein
Książka autora bestsellerowych Liderów DLA KAŻDEGO, KTO SZUKA SPOSOBU, BY ZARABIAĆ WIĘCEJ Milioner i współzałożyciel jednej z największych firm inwestycyjnych na świecie pyta liderów inwestowania o ich drogę na szczyt. David M. Rubenstein, który spędził ponad trzy dekady w konkurencyjnym świecie private equity , doskonale wie, jak zadawać pytania, by ujawnić sposoby myślenia i działania najlepszych....Data dostępności:
Data publikacji:
Zazdrość i medycyna – audiobook
Michał Choromański
Jedna z najlepszych polskich powieści, przetłumaczona na 18 języków. Studium ludzkich obsesji i namiętności. Lekarz, pacjentka i jej mąż. Miłość, nienawiść i zdrada. Upokorzenie, niedomówienia, obsesja. W 1973 roku Janusz Majewski dokonał jej ekranizacji. Fotos z tego filmu umieściliśmy na okładce (są na nim Ewa Krzyżewska i Mariusz Dmochowski). STOKROTECZKI (2016): Czym właściwie jest „Zazdrość...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: