uwazam
Liczba pozycji: 5
Uważam Rze Historia Wydanie Specjalne – e-wydanie – 1/2018
Data dostępności:
Data publikacji:
Rozwód. Podział majątku - poradnik dla mężczyzn – audiobook
Wojciech Malicki
Mężczyzno, Myślisz, że ciebie to nie dotyczy? Tak myślał każdy facet, który stracił majątek, dobre imię i dach nad głową… To jedyny poradnik, który bez lukrowania rzeczywistości uzbroi cię w niezbędną, praktyczną wiedzę, co robić, a zwłaszcza CZEGO NIE ROBIĆ?, aby uczciwie podzielić się majątkiem dorobkowym. A wiedz, że naszych realiach nie jest to prosta sprawa. W zaledwie godzinę dowiesz się...Data dostępności:
Data publikacji:
Słodko gorzko. Opowiadania o miłości. – darmowy ebook
Andrzej Paczkowski Anna Pasikowska Anna Rybkowska Dorota Pasek Grzegorz Krzyżewski Jan Siwmir Joanna Łukowska Katarzyna Woźniak Kornelia Romanowska Maciej Ślużyński Magdalena Zimniak
Miłość jest najpotężniejszą siłą życiową. Znacie ją? Mam nadzieję, że tak. Wiecie, jak to jest - kiwnie palcem, a my wyjemy do księżyca. Mrugnie okiem, a jesteśmy gotowi iść na wojnę z całym światem. A próbowaliście kiedyś stawić opór miłosnej wichurze, która budzi motyle w brzuchu?... Początkowo człowiek myśli, że da radę, ale potem coś zaczyna boleć w piersiach i gdy w końcu się podda, z ulgą łapie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook
Marcin Dąbrowski
Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: