wartość firmy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Bestseller „New York Timesa” Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zastanawiasz się, jak zwiększyć porządek i przyspieszyć pracę w twojej firmie? Metoda 5s zastosowana w firmie pozwala to osiągnąć. Kolejne kroki tej metody to: 1. Selekcja 2. Systematyka 3. Sprzątanie 4. Standaryzacja 5. Samodyscyplina Chcesz wiedzieć, jak wdrożyć 5s w firmie, ograniczając do minimum ryzyko niepowodzenia? Sięgnij po niniejszą książkę i zrób pierwszy krok w świat praktyków 5s. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czujesz, że kalendarz przejął nad tobą kontrolę? „Osiągnij UPTIME” to klucz do odzyskania czasu i spokoju. Jeśli jesteś zmęczony gonitwą za terminami, przytłoczony zadaniami, a mimo to czujesz, że im więcej robisz, tym mniej osiągasz - czas na zmianę. „Osiągnij UPTIME. Jak zamienić chaos w kalendarzu na porządek i produktywność”, książka napisana przez Laurę Mae Martin,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie