warto
- Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie. Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Porozmawiajmy... Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Gdzie Twoje szanse na awans i podwyżkę są większe? Czy w firmie prowadzonej przez kompetentnych ludzi, której sprzedaż rośnie w tempie 15% rocznie dzięki przewadze konkurencyjnej i unikalnych produktach, czy w przedsiębiorstwie, które nie posiada wspomnianych atutów i pogrąża się w marazmie? Każdy, nawet nie dysponując kapitałem do inwestowania powinien dla własnego dobra poznać mechanizmy rządzące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co decyduje o karierze najlepszych piłkarzy świata? Dlaczego tylko 20% spośród najzdolniejszych uczniów odnosi sukces? Czy warto wstawać przed świtem przez 365 dni w roku? Malcolm Gladwell bierze pod lupę ludzi sukcesu i szuka odpowiedzi na pytanie, czym różnią się od innych. Dlaczego The Beatles są najsłynniejszym zespołem w dziejach, a Bill Gates jest multimilionerem? Aby poznać ich sekret, przygląda...
Data dostępności:
Data publikacji:
- laczego endecja? Bo endecją obecnie się straszy. Mało, kto wie, co ten skrót oznacza i co się za nim w istocie kryje. Rafał A. Ziemkiewicz rozprawia się z obiegowymi „prawdami” i dowodzi, że Polska owszem, dla Polaków – ale wszystkich. Odwołując się do endeckiej szkoły myślenia, odrzuca ideały, które do naszych czasów już nie przystają. Piętnuje te, których trzeba się wstydzić i wreszcie na powrót...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak to jest, że jedni się bogacą a inni nie potrafią związać końca z końcem? Eker ujawnia w swojej rewelacyjnej książce brakujące ogniwo między pragnieniem sukcesu a jego osiągnięciem. Problem tkwi w indywidualnym schemacie pieniędzy i sukcesu – należy go rozpoznać i skorygować – wówczas jest pewne, że pojawi się szansa finansowego powodzenia. Eker udowodnił, że to działa. Zaczynając od absolutnego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kiedy osoba nieznająca rynku metali szlachetnych usłyszy coś o sztabce złota, wyobraża sobie przedmiot o ogromnej wartości wielkości cegły. Tak naprawdę złoto inwestycyjne jest przeznaczone dla każdego odbiorcy, ponieważ najmniejsze sztabki czy monety mają wagę już poniżej 1 grama, a ich wartość może nie przekraczać 100 zł. Ze względu na wysokość marży kupno tych monet i sztabek nie jest najbardziej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jesse L. Livermore, legendarny spekulant, związany z giełdą od 15-ego roku życia, uznawany jest za najsłynniejszego gracza giełdowego w historii XX wieku. Podczas gdy w czasie paniki giełdowej w 1907 roku oraz w trakcie trwania wielkiego kryzysu gospodarczego w latach 1929-1933 inwestorzy tracili swoje fortuny, Livermore za sprawą krótkiej sprzedaży zarobił miliony. Jego zamiłowanie do liczb i szukania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Afirmacje to pozytywne twierdzenia, wykorzystujące mechanizmy autosugestii i medytacji. Posiadają moc wpływania na podświadomość, która kontroluje nasze przekonania i zachowania. Stosując je systematycznie, zaczynamy identyfikować się z ich treścią, a w efekcie odpowiednio dostrajamy nasze myśli. Odpowiednio sformułowane, dostosowane do zamierzonego celu, afirmacje stanowią potężne narzędzie, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Joanna i Paweł Preisner - prawniczka i ekonomista. Właściciele prężnie działającej firmy deweloperskiej Szklane Tarasy. Zaczynali od zera. Dzisiaj śmiało można powiedzieć, że do bohatera. Dlaczego do bohatera? Nie idą do roboty, tylko do pracy, która jest ich pasją. Setki oddanych do użytkowania mieszkań i jeden hotel, który stanowi przysłowiową wisienkę na torcie. Masa życiowych sytuacji tylko umocniła...
Data dostępności:
Data publikacji: