wdrozyc
Liczba pozycji: 16
Jak być asertywnym w każdej sytuacji – ebook
Adrian Ciepał
Książka jest poradnikiem opisującym, jakie cechy i zachowania powinniśmy wdrożyć w nasze życie, żeby być bardziej asertywnymi osobami, dbającym o własne potrzeby, jednak nie lekceważąc przy tym potrzeb drugiej osoby. Skierowana jest ona nie tylko do tych czytelników, którzy miewają problemy w odmowie spełnienia prośby drugiej osoby, ale i do ludzi chcących poprawić własne relacje z innymi ludźmi i żeby...Data dostępności:
Data publikacji:
W poszukiwaniu szczęścia – audiobook
Kinga Suchecka
Nie marudź, tylko żyj! W tej książce nie znajdziesz idealnych, wymuskanych, seksownych bohaterek, których jedynym zmartwieniem jest nadmiar adoratorów. Poznasz za to historię zupełnie przeciętnej kobiety, mającej kilka marzeń: żyć odrobinę lepiej, ważyć kilka kilogramów mniej, uśmiechać się trochę częściej. 24-letnia Anka wie, że najbardziej dogodny moment na zmiany właśnie nadszedł. Wraz z Nowym...Data dostępności:
Data publikacji:
Historia pewnego narzeczeństwa – audiobook
Danka Braun
Krzysztof Orłowski, syn Renaty i Roberta, wchodzi w dorosłość. Jest podobny do ojca - przystojny i inteligentny. W klasie maturalnej zakochuje się w nieodpowiedniej zdaniem rodziców dziewczynie, przez co zaniedbuje naukę, staje się krnąbrny i opryskliwy. Ponieważ rozmowy z nim nie przynoszą oczekiwanych efektów, Robert postanawia wdrożyć inne metody działania. Razem z Renatą uknuwają misterną intrygę......Data dostępności:
Data publikacji:
Zarabiaj więcej pieniędzy – audiobook
Brian Tracy
Co sprawia, że dana osoba zdobywa majątek? Być może to kwestia szczęścia, może zadecydowała o tym inteligencja, być może kluczem było najlepsze wykształcenie, a może po prostu chodzi o relacje z właściwymi ludźmi. Z drugiej strony każdy z nas zna kogoś, kto z pewnością zasługuje na duże pieniądze, a ich nie posiada. Prawdziwych bogaczy jest niewielu. A tych, którzy samodzielnie, wyłącznie własnym wysiłkiem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pokonać stres – ebook
Joy Langley
"Wszyscy odbieramy dobre i złe bodźce. Odpowiadamy na nie mniejszą lub większą reakcją stresową. Organizm próbuje w ten sposób zidentyfikować zagrożenie. Choć jest to zupełnie naturalny mechanizm, to pozostawiony bez kontroli może prowadzić do poczucia przytłoczenia i wypalenia. Dlatego warto wdrożyć taki sposób zarządzania stresem, żeby nie tylko nie szkodził, lecz także przynosił korzyści. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Survival dla niewidzialnych – audiobook
Zbigniew Wolski
Czy wiesz, jak przygotować się na najgorsze? Lubimy myśleć o sobie, że jesteśmy panami swojego losu. A przecież to nieprawda! W obliczu klęski żywiołowej, zagrożenia nuklearnego lub wojny życie nasze i naszych bliskich z dnia na dzień może stać się zagrożone. Co wtedy? Jak przygotować się na najgorsze? Jak powinniśmy się zachować i jak zadbać o swoje przetrwanie w czasach, gdy człowiek człowiekowi...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider wystarczająco dobry. 12 lekcji autentycznego przywództwa na czasy niepewności – audiobook
Piotr Prokopowicz Sebastian Drzewiecki
Pewny (siebie) menedżer w niepewnych (czegokolwiek) czasach Oto przewodnik przeznaczony dla liderów i menedżerów, którzy szukają recept na to, jak budować autentyczne relacje w swojej organizacji w czasach nacechowanych niepewnością, płynnością i rezygnacją z bezpośrednich kontaktów na rzecz spotkań online. Lider wystarczająco dobry łączy perspektywę naukową i praktyczną, oferuje szereg narzędzi i...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook
Tomasz Dmuchowski
Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...Data dostępności:
Data publikacji:
#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie – audiobook
Michał Dusiński Tomasz Borowiec
Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują....Data dostępności:
Data publikacji: