wiedzy
Liczba pozycji: 70
Nowe wychowanie seksualne – audiobook
Agnieszka Stein
Unikalna na polskim rynku książka o rozwoju seksualności i edukacji dzieci w tym aspekcie. Zanurzona w filozofii rodzicielstwa bliskości, teorii więzi, Porozumienia bez przemocy, oparta na najnowszych doniesieniach naukowych, bez balastu nieaktualnej i często szkodliwej wiedzy. To książka, w której ludzka seksualność nie jest oddzielona od reszty życia, napisana z szacunkiem dla intymności dziecka...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie zakupami – audiobook
Łukasz Hadaś Grzegorz Klimarczyk Katarzyna Ragin-Skorecka
Rozdziały poniższej monografii powstały na podstawie wiedzy akademickiej i doświadczeń biznesowych ich autorów. Pozycja ta przeznaczona jest zarówno dla Praktyków z różnych szczebli zarządzania, jak i Studentów m.in. takich kierunków jak Logistyka, Zarządzanie czy Ekonomia.Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie, polityce i małżeństwie – audiobook
Paul Ekman
Książka ukazała się w 2003 roku. Od tamtej pory nie słabnie jej popularność wśród Czytelników. Autor dostarcza rzetelnej, popartej wynikami badań wiedzy na temat kłamstwa. Informuje, dlaczego głos, mimika, ciało mogą zdradzać kłamstwo, pokazuje, jak umiejętnie obserwować zachowanie mówiącego. Poddaje analizie motywy, dla których ludzie mijają się z prawdą. Treść książki wzbogacono interesującymi przykładami...Data dostępności:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Lwy negocjacji nieruchomości – audiobook
Paweł Gołembiewski
Jak negocjować cenę mieszkania? Negocjacje nieruchomości. Oto kompletne kompendium wiedzy, poradnik o tym jak dobrze zrobić negocjacje nieruchomości. 24 historie z życia. Tylko negocjacje nieruchomości. Oczami 11 autorów. Negocjacja ceny mieszkania bez tajemnic. Jak negocjować cenę mieszkania? Jakich argumentów użyć przy negocjacjach z deweloperem? Jak przekonać sprzedającego do korzystnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczny inwestor. Warren Buffett i Benjamin Graham. Wydanie 2 – audiobook
Łukasz Tomys Mateusz Sawicki Justyna Jaciuk
Niniejsza publikacja przybliża postać Benjamina Grahama oraz jego najzdolniejszego ucznia, Warrena Buffetta. Skupia się na wytłumaczeniu stworzonego przez Grahama skutecznego systemu inwestowania w oparciu o analizę fundamentalną. To książka, która odpowiada na pytania takie jak: - Czy i w jaki sposób inwestować na giełdzie? - Akcje czy obligacje? A może jedno i drugie? - Jakimi kryteriami kierować...Data dostępności:
Data publikacji:
Sapiens na zakupach: O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy – audiobook
Piotr Bucki
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny,...Data dostępności:
Rak duszy. O alkoholizmie – audiobook
Ewa Woydyłło
Kompendium wiedzy o uzależnieniach Książka podsumowuje wieloletnie doświadczenia autorki w leczeniu uzależnień. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne informacje o tym, czym jest uzależnienie oraz porady, jak z nim walczyć przy pomocy ruchu AA i jak żyć z uzależnionym. Po raz pierwszy w swojej książce, Ewa Woydyłło opowiada o tym, jak będąc już dojrzałą kobietą, skończyła psychologię i zdobyła nowy...Data dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji: