wielowymiarowy

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Oto mamy na rynku pierwszą monografię poświęconą kryzysowi rozumianemu wielowymiarowo. Książka omawia zarówno aspekty medyczne kryzysu, jak i jego aspekty socjologiczne oraz ekonomiczne. Ważne jest, że Autorzy szczegółowo opisali rozwiązania prawne i systemowe postępowania w sytuacjach nagłych  i nieprzewidywalnych, wskazując na rolę państwa, samorządu i organizacji pozarządowych. Monografia napisana...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,00 zł 16,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Książka Artura Borcucha nawiązuje do wielkich postaci i ważnych wątków ekonomii i socjologii. Z jednej bowiem strony, poja­wia się w niej Adam Smith, współtwórca nowoczesnej ekonomii, z drugiej - Max Weber, klasyk światowej socjologii. Autor anali­zuje związki między tymi dwiema naukami, eksponując przede wszystkim podobne zakresy i pola badawcze. Podstawowym jednak przedmiotem dociekań jest pieniądz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 48,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym ciekawie i syntetycznie zaprezentowano blog jako atrakcyjny instrument interakcji z odbiorcą w wymiarze społecznym i komercyjnym. Autorzy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 20,17 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,17 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI