Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wiernym

Liczba pozycji: 4
  • Płomienie winy: część 4 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Płomienie winy: część 4 – audiobook

    Inger Gammelgaard Madsen  

    Niezależny Organ Odwoławczy Policji rozpoczyna pracę od zera, ale po przesłuchaniu zarówno współpracowników Johana Boje, jak i jego żony Roland Benito dochodzi do przekonania, że policjant nie był wiernym mężem i że zabójca mógł mieć zupełnie inne motywy niż te, które początkowo zakładano. Funkcjonariusze przesłuchują syna Johana Boje, Lukasa, który okazuje się wiedzieć więcej o zabójstwie ojca, niż...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,99 zł

    Więcej

    • MP3
  • Historia nie Magdaleny – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Historia nie Magdaleny – audiobook

    Danuta Noszczyńska  

    Trzydziestoletnia Magdalena, porzucona przez męża dla innej kobiety, postanawia pojechać do mazurskiego domu dawno niewidzianej ciotki – starej panny. Przebywając tam zaczynają prześladować ją senne koszmary z dzieciństwa oraz niezrozumiałe wizje. Okazuje się, że Magda niewiele wie o swojej rodzinie: ciotce, dziadkach, a nawet rodzicach. Podczas prób rozwikłania całej tej zagadki dowiaduje się o pewnym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41 zł

    Więcej

    • MP3
  • Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957-1989 – ebook
    CENA NEXTO

    Zanim pojawił się Always. Reklama w Telewizji Polskiej w latach 1957-1989 – ebook

    Judyta Ewa Perczak  

    Celem publikacji jest ukazanie działalności reklamowej Telewizji Polskiej w latach PRL. Politycznie były to czasy trudne dla reklamy, ponieważ socjalizm wykluczał konkurencję we wszystkich sektorach gospodarki (przemysł, usługi, handel), a konkurencja jest podstawą i siłą napędową reklamy. Ponadto hegemonia własności państwowej w przemyśle i handlu oraz centralne planowanie produkcji i zbytu również...

    Data dostępności:

    Cena: 17,01 zł 18,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • PROMOCJA

    Humour and Translation in Children’s Literature. A Cognitive Linguistic Approach – ebook

    Sylwia Klos  

    Seria: Interdisciplinary Humour Research (1), ISSN 2719-8235 Niniejsza monografia przedstawia propozycję tłumaczenia humoru w literaturze dziecięcej opartą na teorii przestrzeni mentalnych i integracji pojęciowej (Gilles Fauconnier, Mark Turner). Model integracji pojęciowej został wykorzystany jako wzór do tworzenia map mentalnych służących do wizualizacji elementów istotnych w procesie tłumaczenia,...

    Data dostępności:

    Cena: 20,93 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,93 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA