wprost
Liczba pozycji: 4
Książka jako towar, książka jako znak. Studia z socjologii literatury – ebook
Marcin Rychlewski
Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury. „Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Estetyka wirtualności – ebook
Michał Ostrowicki
Tom zbiorowy, w którym znalazły się teksty reprezentujące zróżnicowane punkty widzenia na tytułowe zagadnienie: od fundamentalnych problemów filozoficznych, koncentrujących się na kwestii statusu ontologicznego obrazu, reprezentacji i wirtualności - po refleksje nad możliwościami działań artystycznych w nowych środowiskach medialnych i interpretacje konkretnych przykładów komunikacji w sieci. Autorzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Księga est – ebook
Luke Rhinehart
Publikacja ta jest zapowiedzią prawdziwej rewolucji. Rewolucji nie tylko na skalę naszego kraju, ale przede wszystkim w obszarze Twojego JA. Po raz pierwszy w Polsce książka, której wydanie polecił nam sam Joe Vitale, dla którego jest ona dziełem wyjątkowym, bo jako nieliczna potrafiła wpłynąć i trwale zmienić jego życie. Kontrowersyjna grupowa terapia, która została zawieszona w latach 80., a w których...Data dostępności:
Data publikacji:
Problemy z seksualnością. Odpowiedzi na dylematy młodych chrześcijan – ebook
ks. Marek Dziewiecki
Książka dla młodych ludzi, którzy poważnie traktując swoją wiarę, przeżywają jednak dylematy związane z seksualnością. Jesteśmy dziś wprost bombardowani tysiącami informacji, porad i nachalnych nieraz przepisów na tzw. zdrowe życie seksualne. Choć różnią się one między sobą, prawie wszystkie jednak zdecydowanie odbiegają od chrześcijańskiej wizji seksualności i jej roli w naszym zbawieniu. Nic dziwnego,...Data dostępności:
Data publikacji: