wyborczy
Liczba pozycji: 2
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? Praktyczny poradnik dla kandydatów – ebook
Robert Stępowski
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami? Odpowiedź znajdziesz w książce „Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?”, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec. Zero teorii. Tylko praktyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Policja 2/2019 – eprasa
Praca zbiorowa
Spis treści MATERIAŁY / MATERIALS Małgorzata Demiańczuk-Popiało, Tekst pisany i analiza językoznawcza jako źródło wiedzy o autorze / WRITTEN TEXT AND LINGUISTIC ANALYSIS AS A SOURCE OF INFORMATION ABOUT THE AUTHOR Waldemar Walczak, Korupcja — ujęcie prakseologiczne i ekonomiczne / CORRUPTION — PRAXEOLOGICAL AND ECONOMIC APPROACH OKIEM PRAWNIKA / IN THE LAWYER’S EYES Artur Pytel, Problematyka...Data dostępności:
Data publikacji: