Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 39
  • Przedsiębiorczość społeczna – książka
    TANIEJ 7 %

    Przedsiębiorczość społeczna – książka

    Andrzej Nowak   Ryszard Praszkier  

    Zwykle zakładamy, że duże zmiany wymagają dużych inwestycji. Są jednak sytuacje, w których systemowe i trwałe zmiany na wielką skalę są wprowadzane przez jednostki początkowo niemające żadnych środków oprócz własnej pasji, kreatywności i przedsiębiorczego sposobu myślenia - można powiedzieć, że w jakiś sposób uzyskują coś z niczego. Jednostki te nazywane są przedsiębiorcami społecznymi, a książka przedstawia...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Strategia korporacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategia korporacji – książka

    Mariola Ciszewska-Mlinaric   Krzysztof Obłój   Aleksandra Wąsowska  

    Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Makroekonomia międzynarodowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Makroekonomia międzynarodowa – książka

    Peter J. Montiel  

    Makroekonomia międzynarodowa zawiera odpowiedzi na wiele nurtujących nas obecnie pytań: - Dlaczego niektóre kraje odczuwają skutki światowej recesji bardziej dotkliwie niż inne? - Jak obronić się przed kolejną falą kryzysu związaną z zadłużeniem państw europejskich? - Jakie korzyści, koszty oraz zagrożenia niosłoby ze sobą wprowadzenie euro w naszym kraju? Celem podręcznika jest przedstawienie zestawu...

    Data dostępności:

    Cena: 119,97 zł 129,00 zł

    Więcej

  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce – książka
    TANIEJ 7 %

    Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce – książka

    Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie innowacjami – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie innowacjami – książka

    Joe Tidd   John Bessant  

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Prognozowanie w przedsiębiorstwie – książka
    TANIEJ 7 %

    Prognozowanie w przedsiębiorstwie – książka

    Paweł Dittmann  

    Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz sam przebieg procesu prognozowania, skupiając się na takich zagadnieniach, jak: – klasyfikacja metod prognozowania, – dane prognostyczne i ich analiza, – metody...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Wskaźniki marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Wskaźniki marketingowe – książka

    Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Kultura a rozwój – książka
    TANIEJ 7 %

    Kultura a rozwój – książka

    Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi przemianami strukturalnymi, ale też – szerzej – ze zmianą społeczną. (…) Naszym celem było przygotowanie podręcznika, który byłby wprowadzeniem do „ekonomii kultury”, ale który nie powielałby podejścia wypracowanego...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Controlling strategiczny – książka
    TANIEJ 7 %

    Controlling strategiczny – książka

    Tomasz Wnuk-Pel  

    „Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

  • Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem – książka
    TANIEJ 7 %

    Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem – książka

    Paweł Dittmann   Ewa Szabela-Pasierbińska   Iwona Dittmann   Aleksandra Szpulak  

    Prognozowanie – jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania – nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są pod tym względem informacje o przyszłej sytuacji zarówno przedsiębiorstwa, jak i jego otoczenia, które zmniejszają lukę informacyjną. Autorzy podręcznika omówili...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 39

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA