Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 49
  • Makroekonomia międzynarodowa – książka
    TANIEJ 7 %

    Makroekonomia międzynarodowa – książka

    Peter J. Montiel  

    Makroekonomia międzynarodowa zawiera odpowiedzi na wiele nurtujących nas obecnie pytań: - Dlaczego niektóre kraje odczuwają skutki światowej recesji bardziej dotkliwie niż inne? - Jak obronić się przed kolejną falą kryzysu związaną z zadłużeniem państw europejskich? - Jakie korzyści, koszty oraz zagrożenia niosłoby ze sobą wprowadzenie euro w naszym kraju? Celem podręcznika jest przedstawienie zestawu...

    Data dostępności:

    Cena: 119,97 zł 129,00 zł

    Więcej

  • Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce – książka
    TANIEJ 7 %

    Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce – książka

    Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Zarządzanie innowacjami – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie innowacjami – książka

    Joe Tidd   John Bessant  

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego zarządzania przedsiębiorstwem, umiejętności korzystania z różnych metod oraz otwartości na niekonwencjonalne sposoby...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Przedsiębiorczość społeczna – książka
    TANIEJ 7 %

    Przedsiębiorczość społeczna – książka

    Andrzej Nowak   Ryszard Praszkier  

    Zwykle zakładamy, że duże zmiany wymagają dużych inwestycji. Są jednak sytuacje, w których systemowe i trwałe zmiany na wielką skalę są wprowadzane przez jednostki początkowo niemające żadnych środków oprócz własnej pasji, kreatywności i przedsiębiorczego sposobu myślenia - można powiedzieć, że w jakiś sposób uzyskują coś z niczego. Jednostki te nazywane są przedsiębiorcami społecznymi, a książka przedstawia...

    Data dostępności:

    Cena: 64,17 zł 69,00 zł

    Więcej

  • Strategia korporacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Strategia korporacji – książka

    Mariola Ciszewska-Mlinaric   Krzysztof Obłój   Aleksandra Wąsowska  

    Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Rewolucja Gajdara – książka
    TANIEJ 7 %

    Rewolucja Gajdara – książka

    Piotr Awen   Alfred Koch  

    Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku, kiedy „drużyna Gajdara” podjęła zadanie zreformowania gospodarki Rosji, upłynęło dużo czasu, ale do dziś trwają spory o to, czy reformy przeprowadzano w porę i w sposób prawidłowy. - Czy Jegor Gajdar ocalił Rosję przed głodem i wojną domową, czy nie istniało zagrożenie pojawienia się takich zjawisk? - Czy można było poczekać z uwolnieniem cen, czy było...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Wskaźniki marketingowe – książka
    TANIEJ 7 %

    Wskaźniki marketingowe – książka

    Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji. Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Makroekonomia – książka
    TANIEJ 7 %

    Makroekonomia – książka

    Olivier Blanchard  

    „Czym jest makroekonomia? Najlepszym sposobem udzielenia odpowiedzi na to pytanie nie jest dostarczenie formalnej definicji, ale zabranie Czytelnika w ekonomiczną podróż po świecie” – pisze autor na pierwszych stronach książki. Polskie wydanie jest tłumaczeniem jednego z najbardziej popularnych podręczników do makroekonomii. W Stanach Zjednoczonych publikacja ta doczekała się kilku wydań. „Makroekonomia”...

    Data dostępności:

    Cena: 92,07 zł 99,00 zł

    Więcej

  • Kultura a rozwój – książka
    TANIEJ 7 %

    Kultura a rozwój – książka

    Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi przemianami strukturalnymi, ale też – szerzej – ze zmianą społeczną. (…) Naszym celem było przygotowanie podręcznika, który byłby wprowadzeniem do „ekonomii kultury”, ale który nie powielałby podejścia wypracowanego...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Rachunek efektywności inwestycji – książka
    TANIEJ 7 %

    Rachunek efektywności inwestycji – książka

    Waldemar Rogowski  

    Książka umożliwia zrozumienie zasad prowadzenia rachunku efektywności inwestycji, poznanie zakresu i metodyki oceny efektywności inwestycji, założeń, algorytmów, interpretacji oraz kryteriów decyzyjnych metod oceny opłacalności, a także metod analizy ryzyka inwestycji. Wskazuje zalety i wady metod oceny opłacalności oraz metod analizy ryzyka inwestycji. Trzecie wydanie zostało wzbogacone o charakterystykę,...

    Data dostępności:

    Cena: 82,77 zł 89,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 49

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA