XAUDIO
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- Lean Gamification to innowacyjne połączenie dwóch wpływowych koncepcji zarządzania - lean management oraz grywalizacji, które pokazuje jak elementy gier mogą wspierać budowanie kultury ciągłego doskonalenia w organizacjach. Autor w sprawny sposób prowadzi czytelnika przez niuanse koncepcji, dostarczając niezbędnej teorii, praktycznych przykładów oraz gotowych do wykorzystania arkuszy i standardów....
Data dostępności:
Data publikacji:
- „10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie