wystawy
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie? ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Często nasze życie wydaje się innym super, nawet go nam zazdroszczą, a my w sercu czujemy pustkę, coś nas gniecie, czujemy, że nie wykorzystujemy swojego potencjału, że moglibyśmy inaczej. Moich rozmówców dręczyły podobne frustracje: odkładanie rzeczy na później, poczucie, że czas ucieka, brak odwagi do działania. W wywiadach dzielą się swoimi osobistymi doświadczeniami jak przebrnęli przez te emocje,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Korzystałaś kiedyś z konsultacji graficznych, marketingowych lub strategicznych? Rozmawiałaś o swojej marce z poziomu jej założeń? Układałaś fundamenty, żeby widzieć w którą stronę należy iść dalej? Znasz takie pojęcia jak misja, wizja i wartości marki? Czy jeżeli je znasz to wiesz po co się je układa? Jeżeli czujesz, że te pytania dotyczącą Ciebie i twojej marki, to zapraszam Cię do pracy z tym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak stworzyć paletę kolorystyczną dla marki? Ile kolorów powinna zawierać Twoja paleta? Które kolory do siebie pasują? Jak ludzie odbierają konkretne kolory, z czym im się kojarzą? Jeżeli szukasz odpowiedzi na te pytania, to znajdziesz je w ebooku. Po przeczytaniu: Będziesz potrafiła stworzyć paletę kolorystyczną dla własnej marki. Będziesz wiedziała jakie skojarzenia przywołują podstawowe...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie