wywierania
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 9
- Książka ta opisuje metody wywierania wpływu w kontaktach handlowych. Opisy przygotowań i przebieg negocjacji zakupowych zostały przedstawione na faktach i stanowią obowiązkową pozycję dla pracowników biur zakupów. Co więcej, konkluzje i wnioski zawarte w książce to zbiór informacji, których nie znajdziesz w żadnym innym opracowaniu. Poradnik ten polecamy również sprzedawcom i handlowcom, którzy przyjmując...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeżeli zastanawiałeś się kiedykolwiek… - co mówią i jak mówią windykatorzy osiągający najwyższe wyniki; - jakich konkretnie słów używają częściej niż inni; - dlaczego klienci przerywają im rzadziej niż pozostałym windykatorom; - jak rozpoczynają i jak kończą rozmowy; - dlaczego niektórych technik używają tylko na jednym konkretnym etapie rozmowy; - jakich pytań pod żadnym pozorem nie zadają; - dlaczego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Chcesz wiedzieć, jak zawierać dobre znajomości i być niezawodną przyjaciółką? Jeśli tak, to jest książka dla ciebie! Gdy ma się paręnaście lat, życie może wydawać się skomplikowane – szczególnie jeśli jest się dziewczyną. Spójrzmy prawdzie w oczy: nastolatki spotykają się z całym szeregiem problemów i przeżywają rozterki. I właśnie tę książkę napisano z myślą o nich, aby pomóc im stać się mądrymi...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy z nas może odkryć swoje siły wpływu, istnienia których nawet się nie domyślał. Ten, kto potrafi bezpośrednio wpływać na umysł drugiego człowieka, wpływa na jego decyzje. Może na przykład przyspieszyć bicie jego serca albo wręcz przeciwnie, uspokoić go w stresującej sytuacji. Ale to dopiero początek! Możliwości są znacznie większe. Co powiesz na prowadzenie rozmowy w taki sposób, by notorycznego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- NOWE WYDANIE BESTSELLERA! Większość emocjonalnych szantażystów to nie potwory. Jak zobaczymy, rzadko kierują nimi złe intencje, ale raczej – ich własne demony . Susan Forward Dlaczego niektórzy ludzie potrafią przytłoczyć nas emocjonalnie, sprawiając, że czujemy się jak ofiary? Dlaczego nie potrafimy się przed tym obronić? Dlaczego nigdy nie przedstawiamy swojego punktu widzenia? Dlaczego...
Data dostępności:
- "Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zobowiązania nie są łatwe, ale zapewniają rezultaty. Kiedy odkryjecie, czym jest bez względu na wszystko w waszym życiu, zyskacie jasność, pewność oraz skupienie. Wyjście z marazmu i uzyskiwanie postępów to naturalny rezultat życia zgodnie ze zobowiązaniami bez względu na wszystko. Dla wielu z nas tym, co najważniejsze, są coraz głębsze relacje z osobami z naszego otoczenia i możliwość wywierania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji pomogły mu odmienić kształt życia osobistego i kariery zawodowej. Dzięki nim stał się osobą, którą inni stawiają sobie za wzór, podejmując decyzję o przejęciu kontroli...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Każdy rodzic odczuwa czasem bezradność lub wychowawczą niemoc. Próbuje tłumaczyć, prosić, zakazywać i… nic. Dziecko nie słucha się lub odpowiada opryskliwie. Czasem pojawiają się poważniejsze problemy, wtedy zamyka się w sobie, cierpi na zaburzenia odżywiania lub jest agresywne. Wówczas rodzice pytają siebie: „Może to moja wina? Może nie jestem dobrym rodzicem?”. Warto w takiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie