zakupy
Liczba pozycji: 9
Dotyk życia i śmierci – audiobook
Mateusz Kowalczyk
Jest kwietniowa sobota. Zwyczajny dzień. Jedni pracują, robią zakupy, inni cieszą się chwilą oddechu. Maturzystka dowiaduje się, że jest w ciąży, żona odkrywa powtórną zdradę męża, dwóch młodych narkomanów kupuje kebab w budce, dziewczynka z tabletem siedzi nieopodal placu zabaw. Przypadkowo mijających się ludzi, obcych sobie zupełnie mieszkańców Warszawy, połączy muśnięcie dłoni, zetknięcie się palców...Data dostępności:
Data publikacji:
Świąteczne tarapaty w górzystej Snowdonii - część 2 – audiobook
Lilly Emme
Ethan przyjeżdża do Snowdonii i rozmyśla o presji ze strony rodziny. Dawne wspomnienia zaczynają powracać, gdy przypomina sobie, czego oczekiwał od niego ojciec. Miał zrobić karierę i pewnego dnia przejąć majątek. To, że dostał się do najlepszego chóru męskiego w Cambridge dla jego najbliższych nie było żadnym osiągnięciem. Unikając swoich krewnych, Ethan wynajmuje małą chatkę w Walii. Udaje, że jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Mroczna tajemnica Don Orestesa Gonzagi Greco – audiobook
Iwona Partyka
W sercu spokojnego osiedla, gdzie codzienność jest tak przewidywalna jak poranna kolejka do kasy w miejscowym „spożywczaku", dochodzi do niecodziennego zdarzenia, które zaburzy monotonię życia mieszkańców. W osiedlowym sklepie umiera na zawał człowiek. Jego zwłoki zostają zaciągnięte na zaplecze, aby kontynuować sprzedaż. Klienci wiedzą, że jest to zachowanie naganne, a jednak nikt się temu nie przeciwstawia....Data dostępności:
Data publikacji:
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook
Duncan Clark
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa – audiobook
Piotr Wyrębowski
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa. Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – produkt dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe. Współwłaściciel 1500-metrowej kamienicy. ZACZYNAŁ OD ZERA, czyli z brakiem znajomości rynku, brakiem kontaktów, brakiem wsparcia ze strony...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki – audiobook
Adam Drosik Dorota Heidrich Magdalena Ratajczak
„Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki” to pierwszy w Polsce podręcznik dla szkół wyższych wydany w formie audiobooka, który prezentuje perspektywę humanistyczną na zagadnienia środowiskowe. Tematy zawarte w podręczniku uwzględniają najbardziej palące kwestie, jak dostęp do wody pitnej, żywności czy problematykę zrównoważonego rozwoju z perspektywy nauki o polityce czy nauki...Data dostępności:
Data publikacji:
Cała prawda o inflacji 2022-2025. Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy – audiobook
Paweł Górnik
Nie trzeba nikogo przekonywać, że inflacja, czyli szybki wzrost wszystkich cen, to zjawisko niekorzystne i należy z nim walczyć. Jedną z metod takiej walki, którą zastosowały bogate i wysoko rozwinięte kraje, jest utrzymanie stóp procentowych na poziomie zera. Dzieje się tak na przykład w całej strefie euro, a więc w takich krajach jak Niemcy, Francja czy Włochy. Natomiast stopy poniżej zera utrzymują...Data dostępności:
Data publikacji:
Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook
Peter Smith
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: