zakupy
Liczba pozycji: 9
Dieta przeciwzapalna - praktyczny poradnik – ebook
Ginger Hultin
Czy wiesz, że stany zapalne wywołują wiele poważnych chorób? Z tym problemem zmaga się coraz więcej osób. Jeśli czujesz, że ty także do nich należysz, albo chciałbyś po prostu zadbać o swoje zdrowie i wzmocnienie odporności, ta książka jest dla ciebie. To przystępny przewodnik dla osób, które chciałyby korzystać z dobrodziejstw diety przeciwzapalnej. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko co jeść,...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsza książka kucharska KETO – ebook
Lightning Bolt Press
Kompletna i rzetelnie opracowana książka kucharska z 1500 przepisami diety ketogenicznej! Idealna dla każdego. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z keto, czy od dawna utrzymujesz ketozę. Ta wszechstronna książka kucharska sprawi, że dostosowanie diety ketogenicznej do twojego stylu życia stanie się łatwe i przyjemne. Każdy przepis zawiera informacje o wartości odżywczej, makroskładnikach,...Data dostępności:
Data publikacji:
Bez resztek. Kuchnia zero waste, czyli nie wyrzucaj pieniędzy i jedzenia – ebook
Jagna Niedzielska
Czy wiesz, że wyrzucamy 30% naszych zakupów spożywczych? Najwięcej marnujemy pieczywa, wędlin, owoców, warzyw, nabiału. Jest jednak sposób, żeby temu przeciwdziałać! Kuchnia zero waste! Przyjrzyj się temu, co twoim zdaniem nie nadaje się do zjedzenia, i przekonaj się, jak zdrowo i naprawdę pysznie możesz to wykorzystać w kuchni. Wykorzystaj, nie marnuj! Gotowanie zero waste to smaczne jedzenie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook
Duncan Clark
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...Data dostępności:
Data publikacji:
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa. – audiobook
Piotr Wyrębowski
Moja recepta na sukces w nieruchomościach, czyli Twoja droga do bogactwa Piotr Wyrębowski w branży od 2013 roku, sprzedał 130 mieszkań. Jego specjalizacją są kawalerki – produkt dla inwestora pasywnego. Pasjonat dawnej architektury i wszystkiego, co zabytkowe. Współwłaściciel 1500-metrowej kamienicy. ZACZYNAŁ OD ZERA, czyli z brakiem znajomości rynku, brakiem kontaktów, brakiem wsparcia ze strony rodziny...Data dostępności:
Cała prawda o inflacji 2022-2025. Jak uniknąć kryzysu i wielkiej biedy – audiobook
Paweł Górnik
Nie trzeba nikogo przekonywać, że inflacja, czyli szybki wzrost wszystkich cen, to zjawisko niekorzystne i należy z nim walczyć. Jedną z metod takiej walki, którą zastosowały bogate i wysoko rozwinięte kraje, jest utrzymanie stóp procentowych na poziomie zera. Dzieje się tak na przykład w całej strefie euro, a więc w takich krajach jak Niemcy, Francja czy Włochy. Natomiast stopy poniżej zera utrzymują...Data dostępności:
Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki – audiobook
Adam Drosik Dorota Heidrich Magdalena Ratajczak
„Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju. Podręcznik akademicki” to pierwszy w Polsce podręcznik dla szkół wyższych wydany w formie audiobooka, który prezentuje perspektywę humanistyczną na zagadnienia środowiskowe. Tematy zawarte w podręczniku uwzględniają najbardziej palące kwestie, jak dostęp do wody pitnej, żywności czy problematykę zrównoważonego rozwoju z perspektywy nauki o polityce czy nauki...Data dostępności:
Złe decyzje zakupowe. Błędy, które mogą kosztować Twoją firmę miliony – audiobook
Peter Smith
Firmy (małe i duże) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na wiele różnych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora kosmicznego chwali się podczas konferencji swojemu rosyjskiemu koledze, że NASA wydała miliony dolarów na wynalezienie pióra, które pozwoliłoby astronautom pisać w stanie nieważkości. I że po kilku latach odnieśli sukces:...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: