zakupy w internecie
Liczba pozycji: 5
Bezpieczny senior w Internecie – ebook
Jakub Skórka Kacper Skórka Marcin Kaim Marek Smyczek
Książka „Bezpieczny senior w Internecie” to poradnik, dedykowany nie tylko osobom starszym, ale również wszystkim czytelnikom bez względu na stopień zaawansowania informatycznego. Jest to kolejna pozycja po poprzednich tytułach naszego wydawnictwa: Smartfon, Laptop i Internet również dla seniora, które w podstawowy sposób przedstawiają podstawowe zasady bezpiecznej pracy przy użyciu sprzętu podłączonego...Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Dziewczyna sponsora - opowiadanie erotyczne – audiobook
Lisa Vild
„Pozwól sobie przynajmniej pokazać, co tracisz – szepcze jej do ucha, a jego palce odnajdują ukryty zamek sukienki. Ciepłe, szorstkie palce na plecach sprawiają, że Ella się wzdryga. Sukienka opada na podłogę, a zaraz za nią bielizna. Chłodne powietrze w pokoju powoduje, że dostaje gęsiej skórki, a jej brodawki sztywnieją. Na ciele dziewczyny nadal są niewidoczne ślady po dłoniach i wargach Victora,...Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Dziewczyna sponsora - opowiadanie erotyczne – ebook
Lisa Vild
"Pozwól sobie przynajmniej pokazać, co tracisz – szepcze jej do ucha, a jego palce odnajdują ukryty zamek sukienki. Ciepłe, szorstkie palce na plecach sprawiają, że Ella się wzdryga. Sukienka opada na podłogę, a zaraz za nią bielizna. Chłodne powietrze w pokoju powoduje, że dostaje gęsiej skórki, a jej brodawki sztywnieją. Na ciele dziewczyny nadal są niewidoczne ślady po dłoniach i wargach Victora,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: