zalozenie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 4
- Książka ma na celu poprawić jakość usług świadczonych przez korepetytorów, pomóc im zrozumieć pewne zachowania, ograniczenia i możliwości uczniów, poprawić kontakty z rodzicami podopiecznych, podpowiedzieć jak zdobyć i zatrzymać przy sobie klientów, pracować nad sobą i pokazać co można zrobić, aby stać się bardziej efektywnym w swojej pracy. Przeanalizujemy też miejsca pracy korepetytora, pomówimy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli. „Jak wygrać w biznesie” to praktyczny poradnik na temat nie tyle zakładania firmy, co całego procesu obejmującego: - przygotowanie pomysłu na biznes do wcielenia w życie, - założenie działalności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy istnieje niezawodna metoda negocjowania? Jakie są teoretyczne podstawy negocjacji? Jakie negocjacyjne mity utrudniają nam rozstrzyganie sporów? Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny, czy ekonomicznie efektywny? W Negocjacjach Jerzy Stelmach i Bartosz Brożek pokazują, jakimi narzędziami możemy posługiwać się przy rozwiązywaniu sporów. Przedstawiają trzy modele negocjowania – argumentacyjny,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zamiast recenzji: Omawiając „wpływ korzyści skali na doskonałość konkurencji” - autor książki zatytułowanej Organizacja rynku i konkurencja, Wojciech Łyszkiewicz pisze we wstępie: „Zajmiemy się teraz analizą technologii kompatybilnej ze strukturą rynkową doskonałej konkurencji.” Czekamy więc w napięciu, co też tam autor zaproponuje dalej, wszak konkurencja to zagadnienie...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie