zarządzanie i marketing

Liczba pozycji: 3
  • CENA NEXTO
    Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 47,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Choć nazywa siebie „pierwszym komediantem kraju” i kokieteryjnie stwierdza, że „oprócz tego Ferdka to chyba niewiele w życiu zagrał”, Andrzej Grabowski dobrze zna swoje różnorodne możliwości. Występował w kabarecie, grał w wielu filmach i spektaklach teatralnych, nagrał cztery płyty z piosenkami (sam też je pisze), jest także jurorem w Tańcu z gwiazdami. Dodatkowo okazuje się doskonałym gawędziarzem,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,24 zł 34,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Miłość w cieniu wojny. Wzruszające historie o prawdziwym uczuciu w najcięższych czasach. Agnieszka Cubała znów porusza serca. Bohaterowie jej najnowszej książki doświadczyli miłości tam, gdzie nikt nie odważyłby się jej szukać – za drutami obozów i łagrów, za murami gett, kratami więzień niemieckich, radzieckich i ubeckich, podczas rzezi wołyńskiej albo niewolniczej pracy na robotach w III Rzeszy....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 47,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,99 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI