zebranie
Liczba pozycji: 3
Controlling działań marketingowych. Pojęcie, narzędzia, etapy – ebook
Wojciech Grzegorczyk
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Prezentacje, wystąpienia publiczne i prowadzenie spotkań – ebook
Monika Leśnikowska-Marciniak Małgorzata Sidor-Rządkowska Iwona Kucharewicz Adrianna Filiks
Spotkania, prezentacje projektów, własnych pomysłów czy wystąpienia publiczne - to codzienność zawodowa większości pracowników. Co jednak zrobić, aby kolejne spotkanie firmowe nie skończyło się z poczuciem straconego czasu? Czy istnieje sposób na to, aby nawet najmniej porywający temat przedstawić w sposób, który zainteresuje i przekona osoby decyzyjne? W jaki sposób zminimalizować stres przed wystąpieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Panele obywatelskie jako metoda deliberacji decyzyjnej – ebook
Joanna Podgórska-Rykała
Praktyczny poradnik o organizacji Paneli obywatelskich przeznaczony dla JST, a także dla mieszkańców i organizacji pozarządowych. Publikacja zawiera: Liczne przykłady i konkretne rozwiązania stosowane w czasie organizacji Paneli. Omówienie polskich doświadczeń z organizacją Paneli obywatelskich w Gdańsku (2016, 2017, 2018 r.) i Lubinie (2018 r.). Zebranie praktycznych doświadczeń z Paneli...Data dostępności:
Data publikacji: