zle miejsce
Liczba pozycji: 5
Premierzy II Rzeczypospolitej – audiobook
Antoni Lenkiewicz
Przez 27 lat, od 1918 do 1945 roku, funkcję Prezesa Rady Ministrów sprawowało 21 osób, przy czym wiele z nich dwu, a nawet trzykrotnie. Uzmysławia nam to, jak dużą zmiennością i niepewnością charakteryzowały się te czasy. Każdy z premierów zmagał się z licznymi zagrożeniami militarnymi, epidemicznymi i ekonomicznymi. Tworzenie od nowa państwa odbywało się w rzeczywistości porozbiorowej i powojennej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Cmętarz zwieżąt – audiobook
Stephen King
Zazwyczaj przeprowadzka to początek nowego życia, ale dla rodziny Creedów stała się początkiem ich końca. Mistrz horroru Stephen King zaprasza czytelników na wycieczkę do piekła i z powrotem! Na świecie istnieją dobre i złe miejsca. Nowy dom rodziny Creedów w Ludlow był niewątpliwie dobrym miejscem - przytulną, przyjazną wiejską przystanią po zgiełku i chaosie Chicago. Cudowne otoczenie Nowej Anglii,...Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga nadziei – ebook
Francine Rivers
Pierwsza z dwóch części sagi Francine Rivers przedstawia trudne relacje pomiędzy kilkoma kolejnymi pokoleniami matek i córek. Na początku dwudziestego wieku pełna temperamentu Marta Schneider opuszcza Szwajcarię w poszukiwaniu lepszego życia, zdeterminowana spełnić nadzieje swojej matki. Jej bogata w doświadczenia podróż prowadzi ją przez Europę do Kanady, gdzie poznaje przystojnego Nicklasa Walterta....Data dostępności:
Data publikacji:
Miasto cierni – ebook
Ben Rawlence
„Dadaab” oznacza „miejsce twardego kamienia”. Jednak dla mieszkańców Rogu Afryki to przede wszystkim nazwa jednego z największych obozów dla uchodźców na świecie. Założony w 1992 roku miał chronić osoby uciekające przed wojną domową w Somalii od głodu, nędzy, a później również od terrorystów z Asz-Szabab. Niewielki i tymczasowy azyl z biegiem lat przekształcił się w ogromną, otoczoną drutem kolczastym...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: