zwyczajow

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie...

    Data dostępności:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Efektywność instrumentów płatniczych w Polsce – ebook
    CENA NEXTO
    Niniejsza monografia wpisuje się w tematykę badań nad społeczeństwem bezgotówkowym. W ostatnich latach podejmowano w Polsce próby stworzenia programu rozwoju obrotu bezgotówkowego, którego właściwe wdrożenie miało przyspieszyć proces zmiany zwyczajów płatniczych w naszym kraju i upowszechnić obrót bezgotówkowy. Idea takiego programu narodziła się w 2007 roku, a obecnie mają miejsce prace nad jego drugą...

    Data dostępności:

    Cena: 27,00 zł 30,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Umiejętność radzenia sobie w otoczeniu międzynarodowym jest jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera. Podstawą sukcesu menedżera jest właściwa komunikacja. Aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest zrozumienie postaw oraz zwyczajów współpracowników i przełożonych. Zadanie to jest utrudnione gdy pracuje się w otoczeniu międzynarodowym, w którym ścierają się różne postawy, wynikające z odmiennych...

    Data dostępności:

    Cena: 57,60 zł 64,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Bariery kulturowe wejścia na rynki zagraniczne na przykładzie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynek Chińskiej Republiki Ludowej – ebook
    CENA NEXTO
    „Podjęcie przez Autora problematyki barier kulturowych związanych z ekspansją przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, szczególnie w kontekście wchodzenia polskich przedsiębiorstw na rynek Chińskiej Republiki Ludowej (ChRL), należy uznać za aktualne i wartościowe. Mimo odnotowanego w ostatnim okresie spowolnienia gospodarczego chińska gospodarka wciąż pozostaje drugą (w odniesieniu do skali), po Stanach...

    Data dostępności:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,00 zł

    Więcej

    • PDF