Zamówienia

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

W celu anulowania zamówienia, które nie zostało opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia. 

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@nexto.pl, a w mailu podaj numer zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to 3 dni) dokonamy zwrotu przelanych środków.

do góry

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

Niestety nie oferujemy możliwości anulowania pojedynczej pozycji z danego zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować całe zamówienie i wtedy będzie można je złożyć ponownie.

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już skompletowane?

Nie mamy możliwości technicznych anulowania już skompletowanego zamówienia.

do góry

Czy cena prezentowana przy danym tytule obejmuje koszty dostawy?

Nie, koszty dostawy naliczane są osobno w zależności od preferowanego przez zamawiającego sposobu i preferencji. W trakcie zamówienia zostaną Państwo poproszeni o wybranie jednej z dostępnych opcji. Bez jej wyboru nie będzie można zrealizować zamówienia produktów fizycznych.