Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją – ebook

ebooki: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją – ebook
CENA NEXTO
Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją – ebook
CENA NEXTO

Wojciech Popławski   Eulalia Skawińska  

28.08.2024

polski

364

PWE

978-83-208-2392-9

  • PDF
Opis

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją - ebook
52,56 zł 58,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,80 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!