Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

PWE

Liczba pozycji: 139
  • Makromarketing – książka
    TANIEJ 7 %

    Makromarketing – książka

    Jacek Kamiński  

    Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim...

    Data dostępności:

    Cena: 74,31 zł 79,90 zł

    Więcej

  • Historia myśli ekonomicznej – książka
    TANIEJ 7 %

    Historia myśli ekonomicznej – książka

    Ryszard Bartkowiak  

    Podręcznik prezentuje rozwój myśli ekonomicznej na tle zmieniającej się gospodarki – od XVIII do końca XX wieku. Od XVIII wieku główną formą gospodarowania jest gospodarka rynkowa, dlatego ówcześnie sformułowane teorie i powstałe nurty myśli ekonomicznej są w dużej części nadal aktualne i wykorzystywane w formułowaniu wytycznych dla polityki gospodarczej. Z tego powodu poznanie historii myśli ekonomicznej...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Transport międzynarodowy – książka
    TANIEJ 7 %

    Transport międzynarodowy – książka

    Janusz Neider  

    We współczesnej gospodarce znaczenie transportu systematycznie rośnie. Zwiększa się też zapotrzebowanie na wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu poszczególnych gałęzi transportu. Autor przedstawił: rolę transportu w globalnej gospodarce, podaż usług na międzynarodowym rynku transportowym, transport intermodalny, transport ładunków specjalnych, politykę transportową Unii Europejskiej, spedycję międzynarodową,...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Studium rozwoju zdywersyfikowanych form współpracy międzyorganizacyjnej – książka
    TANIEJ 7 %

    Studium rozwoju zdywersyfikowanych form współpracy międzyorganizacyjnej – książka

    Waldemar Bojar  

    Przedstawione w monografii studium rozwoju zdywersyfikowanych form współpracy międzyorganizacyjnej obejmuje charakterystykę i analizę zachodzących obecnie gwałtownych zmian w procesach i modelach biznesowych pod wpływem dynamicznych procesów wymuszanych przez otoczenie przedsiębiorstw. Biorąc pod uwagę negatywne i pozytywne strony współpracy międzyorganizacyjnej, wydaje się, że obiektywnie zachodzące...

    Data dostępności:

    Cena: 51,06 zł 54,90 zł

    Więcej

  • Kapitał intelektualny i compliance w procesach konstytuowania doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności organizacji – książka
    TANIEJ 7 %

    Kapitał intelektualny i compliance w procesach konstytuowania doskonałości systemów społecznej odpowiedzialności organizacji – książka

    Agnieszka Barcik  

    Głównym celem pracy jest poznanie, zrozumienie i opis oraz wyjaśnienie specyfiki i znaczenia kapitału intelektualnego oraz integrującej roli instrumentu compliance w procesie dochodzenia do doskonałości społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, przez pryzmat wagi — doniosłości w tym procesie liderów charakteryzujących się szczególnymi kompetencjami moralnymi, nadającymi racjonalny kierunek postępowaniu...

    Data dostępności:

    Cena: 55,71 zł 59,90 zł

    Więcej

  • Zarządzanie finansami w organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania – książka
    TANIEJ 7 %

    Zarządzanie finansami w organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania – książka

    Anna Motylska-Kuźma  

    Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Wybór odpowiedniego źródła finansowania powinien obecnie uwzględniać nie tylko dostępne do tej pory, znane, tradycyjne metody pozyskiwania kapitału, lecz także ich odpowiedniki na rynku alternatywnym, dlatego pojawia się pytanie o różnice i podobieństwa oraz wady i zalety każdego...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

  • Determinanty credit ratingów oraz ich wpływ na rynek finansowy – książka
    TANIEJ 7 %

    Determinanty credit ratingów oraz ich wpływ na rynek finansowy – książka

    Patrycja Chodnicka-Jaworska  

    Książka stanowi efekt wieloletnich badań prowadzonych przez Autorkę na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Praca ma na celu zbadanie czterech kluczowych obszarów w zakresie credit ratingów banków, tj.: • determinant credit ratingów banków i krajów oraz współzależności między nimi, • reakcji instrumentów finansowych na zmiany credit ratingów banków, • wpływu strategii podejmowanych przez...

    Data dostępności:

    Cena: 69,66 zł 74,90 zł

    Więcej

  • Hotelarstwo – książka
    TANIEJ 7 %

    Hotelarstwo – książka

    Józef Sala  

    Motywem napisania niniejszej książki było dążenie do prezentacji roli hotelarstwa na rynku turystycznym, ukazanie kierunków zmian zarówno w jego systemie zarządzania, jak i rozwoju, głównie wymuszanych przez zmiany zachodzące w jego otoczeniu. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. W rozdziale 1 scharakteryzowano istotę hotelarstwa, kryteria klasyfikacji hoteli oraz rolę hotelarstwa w obsłudze ruchu...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Rewitalizacja obszarów wiejskich – książka
    TANIEJ 7 %

    Rewitalizacja obszarów wiejskich – książka

    Ewa Pałka-Łebek  

    Książka "Rewitalizacja obszarów wiejskich. Uwarunkowania - modele - konsekwencje" ukazuje rozległą wiedzę na temat procesów rewitalizacji zachodzących na terenach wiejskich. Praca powstała w odpowiedzi na niedosyt opracowań dotyczących tej problematyki w kontekście wsi. Stanowi ona również swoistą reakcję na aktualnie zachodzące procesy rewitalizacji na terenach wiejskich, w których upatruje się szans...

    Data dostępności:

    Cena: 60,36 zł 64,90 zł

    Więcej

  • Społeczność wokół marki – książka
    TANIEJ 7 %

    Społeczność wokół marki – książka

    Monika Skorek  

    Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność...

    Data dostępności:

    Cena: 46,41 zł 49,90 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 139

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA