Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Display. Strategie wystawiania – ebook

ebooki: Display. Strategie wystawiania – ebook
PROMOCJA -40%
Display. Strategie wystawiania – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

PROMOCJA -40%

Maria Hussakowska   Ewa Małgorzata Tatar  

25.07.2013

01.01.2013

polski

540

Universitas

97883-242-1803-5

  • PDF
Opis

Display to próba szerszego spojrzenia na problematykę wystawy i wystawiania, od strony zagadnienia ekspozycji. Wraz z rosnącym – również w Polsce – zainteresowaniem uprawianiem nie tylko krytyki artystycznej i historii sztuki koncentrującej się na przedmiocie wystawienia, ale także teoretycznej refleksji wokół metod i strategii kuratorskich i ich specyfiki, a także uzależnieniami od warunków chociażby danej przestrzeni czy kontekstów teoretycznych danej instytucji, to, w jaki sposób wystawia staje się powoli kluczowym problemem. Inspirowana korporalnym myśleniem o wystawie zaproponowanym przez Miele Bal antologia pomyślana została jako swoisty przewodnik i chce pokazać interesujące nas zjawisko w bardzo różnych perspektywach.

Zebrane teksty mają bardzo zróżnicowany charakter. Część to klasyczne już dla współczesnej anglosaskiej humanistyki – i dotychczas nie tłumaczone na język polski – ujęcia, dopełnione pracami polskich badaczy przedmiotu. Zgromadzony materiał został podzielony na trzy, płynnie przechodzące w siebie segmenty zorganizowane wokół poruszanej problematyki, ale także ze względu na użyte przez badaczy narzędzia i teorie często powracające w tomie w różnych konfiguracjach: O ramie, O wystawie, O ciele.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

5,76 zł 16,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,60 zł
i
Display. Strategie wystawiania - ebook
9,60 zł 16,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,60 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!