Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji: Koncepcja i wybrane obszary zastosowań – ebook

ebooki: Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji: Koncepcja i wybrane obszary zastosowań – ebook
CENA NEXTO
Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji: Koncepcja i wybrane obszary zastosowań – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Maciej Mitręga  

28.08.2024

polski

259

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-439-8

  • PDF
Opis

Praca składa się z czterech rozdziałów: dwa pierwsze opierają się na krytycznym przeglądzie literatury, a dwa ostatnie na wynikach badań bezpośrednich. W rozdziale I przedstawiono ramy teoretyczne koncepcji dynamicznych zdolności. Nacisk położono zarówno na prezentację zapożyczeń intelektualnych tej koncepcji, podstawowych założeń, jak i jej wewnętrznego zróżnicowania. W rozdziale II dokonano konceptualizacji dynamicznych zdolności marketingowych jako wyłaniającego się konstruktu badawczego. Rozdział ten rozpoczyna się od ukazania miejsca marketingu w „atlasie” dyscyplin naukowych oraz współczesnych funkcji biznesu. Rozdział III prezentuje wyniki zrealizowanych badań eksploracyjnych. W rozdziale IV zaprezentowano wyniki badań ilościowych testujących hipotezy pracy. Prezentacja wyników badań została poprzedzona fragmentami wprowadzającymi czytelnika w specyfikę wybranych typów dynamicznych zdolności marketingowych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

19,20 zł 32,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,40 zł
i
Dynamiczne zdolności marketingowe organizacji: Koncepcja i wybrane obszary zastosowań - ebook
26,24 zł 32,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,40 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!