Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

E-konsument na rynku usług – ebook

ebooki: E-konsument na rynku usług – ebook
CENA NEXTO
E-konsument na rynku usług – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Tomasz Szopiński  

21.07.2020

01.01.2012

polski

195

CeDeWu

978-83-7941-314-0

  • PDF
Opis

Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Ro­zwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:
- e-administracja,
- e-bankowość,
- e-handel,
- e-kultura,
- e-edukcja,
- e-turystyka,
- e-ubezpieczenia,
- e-zdrowie.

Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkują­cych ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:
- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?
- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?
- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?

Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

29,40 zł 49,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,30 zł
i
E-konsument na rynku usług - ebook
41,65 zł 49,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!