Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing Automation: W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Marketing Automation: W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji – ebook
CENA NEXTO
Marketing Automation: W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Grzegorz Błażewicz  

28.08.2024

polski

200

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-21843-0

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).

Autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

44,40 zł 74,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł
i
Marketing Automation: W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji - ebook
66,60 zł 74,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!