Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing dla inżynierów – ebook

ebooki: Marketing dla inżynierów – ebook
CENA NEXTO
Marketing dla inżynierów – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Agnieszka Izabela Baruk   Katarzyna Hys   Adam Dzidowski  

28.08.2024

polski

295

PWE

978-83-208-2114-7

  • PDF
Opis

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:
· genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
· partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
· aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
· stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
· przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

26,94 zł 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,43 zł
i
Marketing dla inżynierów - ebook
36,82 zł 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,43 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!