Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing międzynarodowy – ebook

ebooki: Marketing międzynarodowy – ebook
CENA NEXTO
Marketing międzynarodowy – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Aleksandra Grzesiuk  

17.09.2020

01.01.2007

polski

194

CeDeWu

978-83-7941-396-6

  • PDF
Opis

 

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty „Gino Rossi”? Oczywiście z Włoch… Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków „Kubuś” ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców?

W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym. Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania w marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa.

Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą, studentów i pracowników naukowych.

Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw.

Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.

 

Cena Klubowicza Nexto Premium?

21,50 zł 43,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł
i
Marketing międzynarodowy - ebook
30,10 zł 43,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!