Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing produktów systemowych – ebook

ebooki: Marketing produktów systemowych – ebook
CENA NEXTO
Marketing produktów systemowych – ebook
CENA NEXTO

28.08.2024

polski

260

PWE

978-83-208-2554-1

  • PDF
Opis

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:
• systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,
• systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,
• systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,
• systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Marketing produktów systemowych - ebook
44,46 zł 49,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,05 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!