Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing w erze technologii cyfrowych: Nowoczesne koncepcje i wyzwania – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Marketing w erze technologii cyfrowych: Nowoczesne koncepcje i wyzwania – ebook
CENA NEXTO
Marketing w erze technologii cyfrowych: Nowoczesne koncepcje i wyzwania – ebook
CENA NEXTO

28.08.2024

polski

256

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-20287-3

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.
Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.
Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.
Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,
prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska – Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Marketing w erze technologii cyfrowych: Nowoczesne koncepcje i wyzwania - ebook
66,60 zł 74,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,50 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!