Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing w gastronomii – ebook

ebooki: Marketing w gastronomii – ebook
CENA NEXTO
Marketing w gastronomii – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Józef Sala  

28.08.2024

polski

228

PWE

978-83-208-2557-2

  • PDF
Opis

Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może się przyczyniać do unowocześnienia spożycia oraz korzystnie wpływać na poziom życia ludności.

Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii.
Autor omówił w niej:
· pojęcie i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,
· istotę i specyfikę marketingu w gastronomii,
· usługę gastronomiczną jako produkt,
· strategie produktu w gastronomii indywidualnej i systemowej,
· dystrybucję usług gastronomicznych,
· kształtowanie cen w gastronomii,
· promocję usług gastronomicznych,
· usługi gastronomiczne jako komponent produktu w hotelarstwie,
· usługi gastronomiczne jako czynnik podnoszenia konkurencyjności produktu w hotelarstwie.

Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy szkół o profilu turystycznym. Dostarcza niezbędnej wiedzy osobom zatrudnionym w biznesie restauracyjno-hotelarskim.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

32,34 zł 53,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,73 zł
i
Marketing w gastronomii - ebook
44,20 zł 53,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,73 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!