Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Service design po polsku: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Service design po polsku: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów – ebook
CENA NEXTO
Service design po polsku: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów – ebook
CENA NEXTO

Marcin Chłodnicki   Andrzej Karel  

28.08.2024

polski

208

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-21380-0

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Service design po polsku: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - ebook
66,60 zł 74,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,50 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!