Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw – ebook

ebooki: Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw – ebook
CENA NEXTO
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Henryk Mruk   Beata Stępień  

28.08.2024

polski

240

PWE

978-83-208-2168-0

  • PDF
Opis

Książka obejmuje wiedzę o tworzeniu, komunikowaniu i dostarczaniu wartości dla klienta, pokazaną zarówno od strony przedsiębiorstwa, jak i klienta. Autorzy przedstawili:

•istotę wartości i jej postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego;
•tworzenie wartości dla klienta z punktu widzenia przedsiębiorstw międzynarodowych;
•wartość i system zarządzania wartością dla klienta w świetle badań;
•opinie konsumentów o działalności marketingowej polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw;
•kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli dla klientów instytucjonalnych;
•wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym;
•wartość na rynku produktów kosmetycznych;
•wartość na rynku produktów żywnościowych.

Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, może też być przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

28,74 zł 47,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,53 zł
i
Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy konsumentów i przedsiębiorstw - ebook
39,28 zł 47,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,53 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!