Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach – ebook
Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na:
- przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach,
- nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów,
- efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
„(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego."
Jagna Marczułajtis-Walczak
„Książka (...) wypełni istotną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych"
z recenzji prof. zw. dr. hab. Kazimierza Perechudy
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!