Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook

ebooki: Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook
CENA NEXTO
Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Wacław Šmid  

23.02.2021

01.01.2016

polski

285

CeDeWu

978-83-7941-604-2

  • PDF
Opis

Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.

W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.

Publikacja jest propozycją nowego podejścia do „starego" problemu: jak zaprojektować przekaz reklamowy, by był oparty na takich elementach, które stanowią istotę życia każdego człowieka. Zarządzanie reklamą to zarządzanie wiedzą. Najlepiej, jeżeli tą wiedzą zarządzają zespoły projektujące reklamowe przekazy, czyli - tak naprawdę - organizacje uczące się. Do nich należy przyszłość reklamy.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

34,80 zł 58,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,60 zł
i
Zarządzanie reklamą. Wydanie II - ebook
49,30 zł 58,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,60 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!