Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2 – ebook

CENA NEXTO

Zofia Nacewska   Paulina Czarnek-Wnuk  

23.10.2023

23.10.2023

polski

134

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8331-219-4

  • PDF

Opis

W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu.

Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta

Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego.

Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM

Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2 - ebook

17,95 zł 19,95 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!